Klinik PC di Plaza Low Yat

Salam semua..

Rasanya semua orang dah tahu Plaza Low Yat adalah syurga PC di KL. Semua jenis PC, Gadget dan services ada di sinu. Hari tu saya telah ke sana membawa PC kami yang 'sakit' di bahagian screen. Alhamdulillah selepas sejam kami dapat semula PC kami yang dah sihat seadanya.

Sebenarnya kami suami isteri telah banyak kali ke sana. Sama ada untuk repiar Hp yang bermasalah atau pc. Bukan taknak panggil individu yang freelance namun pengalaman mengajar untuk terus pergi kepada pakar. Sekurang-kurangnya nasib gadget atau pc atau HP terbela. Di sini, kebanyakan kedai memberikan jaminan untuk repair semula sekiranya barangan bermasalah semula. Walaupun tempat ini jauh dari Putrajaya namun kami suami isteri rasa berbaloi kerana service yang cepat dan berkualiti.



Kami memilih untuk menghantar pc kami di kedai ini. Kami pilih bukan sebab 'favorable" tapi sebab kedai ini terletak berhadapan lift dan senang untuk ingat lokasi kedainya. Tambahan, pekerja di kedai ini juga sangat sopan dan peramah (bukan warganegara).



Iswa Tonie
Putrajaya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun, soalan yang jawapannya terang lagi bersuluh ada dalam entri, atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum.

Sekian Terima kasih.

Catatan Yang Ditampilkan

Resepi laksa Sarawak Original

Salam semua.. Hari ni saya nak kongsikan cara membuat Laksa Sarawak. Resepi mungkin sama cuma cara menyediakan berbeza mengikut...